FAQ - Veelgestelde vragen

Wat is de levertermijn voor artikelen met een opdruk?

Afhankelijk van de grootte van uw bestelling en de stock van de door uw gekozen producten bedraagt de gemiddelde levertijd 12 weken na de goedkeuring van uw digitale proefdruk.

Heeft u uw bedrukte goederen nodig binnen een bepaalde tijdsspanne? Dan bekijken wij graag de mogelijkheden samen met u. Neem voor spoedorders contact op met onze klantenservice.

Hoe stuur ik mijn logo door?

Je kunt dit doen door de afbeelding eerst te kopiëren van de desbetreffende locatie waar de afbeelding is opgeslagen of weergegeven en vervolgens te plakken in een mail of als bestand meesturen in bijlage.

Wat is het minimum aantal voor een bestelling met opdruk?

De minimum aantal variëren naar gelang het gewenste product. De aantallen staan vermeld op de website.

Kan ik een proefexemplaar bestellen?

Normaal gezien worden er geen proefexemplaar opgestuurd. Een proefdruk wordt digitaal doorgestuurd naar de klant per mail.

Hoe wordt de betaling geregeld?

Nadat u akkoord bent gegaan met de proefdruk wordt een voorschot factuur opgemaakt die 30% bedraagt van de totale aankoopsom. Het saldo die vereffend te worden bij levering.

Op welke temperatuur mag een microvezeldoek gewassen worden?

Wij adviseren een temperatuur van 30 tot 60 graden aan, maar je kunt microvezeldoeken wassen tot 95 graden. We raden je aan geen wasverzachter te gebruiken.

Waarom kiezen voor borduren en niet voor printen?

Het grootste voordeel van borduren is dat de bedrukking nooit meer van het textiel af gaat. Klanten kiezen voor borduren omdat dit ook voor langere tijd mooi blijft dan een print. Door microvezels te borduren met een logo, krijg je een afbeelding van hoge kwaliteit. Dat komt omdat de afbeelding met naald en draad op de ondergrond wordt vastgezet. Dit betekent dus dat de afbeelding goed blijft zitten en de kleur niet zomaar vervaagt bij het wassen van je microvezeldoeken. Daarnaast straat een geborduurd logo meer klasse uit.

Wat betekent gsm* ?

De dikte van een droogdoek wordt aangeduid in grammen per vierkante meter (GSM); hoe dikker, hoe beter.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De goederen worden gratis verzonden binnen de Benelux.

Wat is de levertermijn?

Dat is verschillend voor elk artikel. Het minimumaantal staat bij elk artikel apart vermeld.

Kan ik nog wijzigingen aanbrengen of mijn bestelling annuleren?

Na het plaatsen van een bestelling via het web krijg je van ons een orderbevestiging. Wanneer als je voor een opdruk koos wordt er een druk proef gemaakt. Dit moet je voor akkoord naar ons terug bezorgen. Tijdens dit proces kan je nog steeds wijzigingen doen. Na ontvangst van jouw akkoord op de definitieve orderbevestiging en drukproef is de bestelling definitief.

Kan de luchtverfrisser in alle vormen uitgesneden worden?

Ja, dat kan. Toch raden wij aan om een standaard vorm te gebruiken zoals een vierkant, rechthoek of cirkel.

 

Kan ik kiezen uit meerdere geuren?

Er kan slechts gekozen worden voor één geur per afname van 2000 stuks.

 

Hoe lang kan ik de luchtverfrisser bewaren in de verpakking?

De luchtverfrissers worden na het productieproces individueel verpakt. Ze worden luchtdicht verpakt in een plastic poly bag waardoor ze de geur behouden tot de verpakking wordt geopend.

 

Hoe weet ik hoe het eindproduct er zal uitzien?

Wanneer u bij axygifts.be een bestelling plaatst zal je altijd een digitale proefdruk ontvangen per mail ter goedkeuring. De proefdruk zal verzonden worden naar het door jouw opgegeven mailadres bij bestelling.

De digitale proefdruk is de belangrijkste stap in het gehele proces, aan de hand van deze proefdruk gaan wij jouw gekozen product personaliseren.

Je kan deze proefdruk kosteloos laten aanpassen tot alles volledig naar wens is. Pas wanneer je 100% tevreden bent en een goedkeuring geeft, gaan wij over tot productie. Misverstanden voorkomen we liever, daarom houden we het graag duidelijk.

Jouw akkoord? Dat gebeurt gewoon via mail!

Wat zijn de instelkosten?

Bij Axygifts betaalt je geen instelkosten. Wie bieden een all-in prijs aan zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Agent

AXYMA BV

Wagenmakerijstraat 33a - 8600 Diksmuide

Phone Calls 056 / 31 12 03 Message sales@axyma.com